Ana Sayfa| Giriş Sayfam Yap | Favorilere Ekleyin | Üyelik | Rss

Ana sayfa YAŞAM   
ALİ TEZEL İ AĞLATAN SOSYAL ÇARESİZLİK
Yıllardır sosyal güvenlik konusunda dinlemediği çalışan kalmayan Ali Tezel bir çocuğun babası için yazdıklarına dayanamadı.

Eklenme tarihi: 16.05.2010 13:34:20

Bloomberg HT ekranlarında yayınlanan "Ali Tezel'e Soralım" programında dün gece duygu dolu dakikalar yaşandı... 

SGK'nın sigortalı çalışmanın önemine ilişkin kompozisyon yarışmasına katılan küçük bir çocuğun yazdıkları Ali Aezel'i gözyaşlarına boğdu...
 
Ali Tezel türkiyenin en bilinen sosyal güvenlik uzmanı. Her perşembe Bloomberg HT ekranlarında onlarca soruyu yanıtlıyor. Neredeyse her işçinin ona soracak bir sorusu var. Kimileri, "Ne zaman emekli olurum" diyor... Kimi işsiz kalanlarsa sosyal güvence peşinde... Ali Tezel sabırla dinliyor... izah ediyor bir bir... Ancak kimi zaman kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlar oluyor...
 
İşte o anlardan biri de Ali Tezel'in son programında yaşandı. Program sunucusu Yasemin Arpa SGK'nın sigortalı çalışmanın önemine ilişkin kompozisyon yarışmasına katılan küçük bir çocuğun yazdıklarını okudu. İlköğretim öğrencisinin yazdıkları sigortasız çalışan babasına ilişkin kaygıları anlatıyordu. İlköğretim öğrencisini sigortasız çalışan babasını ve yaşadıklarnı anlatan kompozisyonu yıllardır bu yolda mücadele veren Ali Tezel'i gözyaşlarına boğdu.

İŞTE ALİ TEZEL'İN AĞLATAN O ANLAR


 
Tavsiye Et   Yorum yaz   Yazdır  World'e kaydet Web Tasarım
 
 
SIRAT tarfından 06.01.2014 20:46:22 tarihinde yazılmış.
bagkur
Bagkurdan 2001yılın dan beriyetim maaşı alıyordum şimdi faiz isletilmis şekilde borçıkartıp maaşı mi kestiler ne yapa bilirim
SIRAT tarfından 06.01.2014 20:46:20 tarihinde yazılmış.
bagkur
Bagkurdan 2001yılın dan beriyetim maaşı alıyordum şimdi faiz isletilmis şekilde borçıkartıp maaşı mi kestiler ne yapa bilirim
soner07 tarfından 19.12.2013 03:35:07 tarihinde yazılmış.
tebrik ediyorum
sana helal olsun demekten başka bir söz bulamıyorum ali tezel allah sana uzun ömür versin.
oguzsarihan tarfından 01.03.2013 22:52:39 tarihinde yazılmış.
dul kadının hakları
BABAM 25/08/2011 TARİHİNDE VEFAT ETMİŞTİR.BABAMDAN KALAN SSK MAAŞININ 2/3 Ü ANNEME BAĞLI.ANNEMİN 20/05/2011 TARİHİNDE VEFAT EDEN BAĞKUR EMEKLİSİ OLAN ANNESİNİN MAAŞININ YARISI BABASINA BAĞLI.BABASIDA BAĞKUR EMEKLİSİ OLDUĞU İÇİN HEM KENDİ MAAŞINI,HEMDE ÖLEN EŞİNİN MAAŞININ YARISINIDA ALIYOR.BENİM SORUM SİZE ŞU OLACAK:ANNEM VEFAT ETMİŞ OLAN BAĞKUR EMEKLİ ANNESİNİN MAAŞININ DİĞER YARISINI ALABİLİRMİ?ANNEM BABAMDAN KALAN SSK MAAŞI ALIYOR.ANNEMİN ALABİLECEĞİ BAŞKA HAKLAR VARMI?VARSA BUNLARI ÖĞRENMEK İSTİYORUM.SORUMU CEVAPLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.TEŞEKKÜR EDERİM.SAYGILARIMLA. OĞUZ SARIHAN RİZE-MERKEZ oguzsarihan@mynet.com.tr
adem tezcan tarfından 07.12.2012 18:07:03 tarihinde yazılmış.
emeklilik
1988den sigorta girişim var. 1988-1989 ssklıyım.20.10.1989 da bağkura girdim 15 yıl 9 ay 25 gün bağkurum var. 20552te bağkurumu terk ettim 2006 da ssk ya geçiş yaptım. şu a 800 günüm var 1200 günü tamamladığımda kaç yaşımda emekli olabilirim. ayrıca sigorta girişim askerlikten sonraydı. askerliği ödeme yapsam emekliliğimi öne çekebilir miyim?
şaban tarfından 23.04.2012 11:54:32 tarihinde yazılmış.
NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİR
DOĞUM TARİHİ 1968 İŞE BAŞLAMA TARİHİ 1987 PRİM İŞ GÜNÜ 7400 NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM
xman01 tarfından 18.01.2012 19:49:04 tarihinde yazılmış.
istifa
SN.Ali TEZEL ben üniversite hastanesinde 632 khk ile kadrolu hemşire olarak görev yapmaktaiken şuan doğum nedeni ile ücretsiz 2 yıl doğum izni aldım ve hala iznimi kullanmaktayım.fakülte hastanesi bir yıl çalışmadan tayin isteyemeyeceğimizi belirtiyor.Oysa benim sözleşmeli olarak 2,5 yıl çalışmış bulunmaktayım,4 ayda kadrolu çalıştım.Şimdi istifa edip ne kadarsüre bekledikten sonra sınavsız tekrar hemşire olarak atanabilirim? Devlet hastanesine geçmek için nasıl bir yol izlemeliyim.Şimdi ücretsiz izinde olduğumdan dolayı istifa dilekçemi verdikten sonra bir ay beklemem gerekiyormu?Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
ayşe bilge tarfından 18.01.2012 15:39:42 tarihinde yazılmış.
soru
meraba ali bey ben 1971 doğumlu bekar bir bayanım hiç evlenemdim babam ssk dan emekli ve onun sağlık güvencesinden yararlanıyorum &8230;bende yenii uygulamaya dahilmiyim yanii bende pirim ödicekmiyim bilgii verirseniz çok mutlu olurum TEŞEKKÜRLER
ünal deveci tarfından 17.01.2012 14:15:15 tarihinde yazılmış.
yaş mağduru
Ben türk hava yollarından özlleştiği için çıkarıldım şimdi emekliliğime 4 yıl var yani yaş mağduruyum yaş mağdurlarına bir yasa yokmu?
arif üzel tarfından 22.12.2011 17:31:52 tarihinde yazılmış.
idare mahkeme
idari mahkeme dilekçe örneği gönderirmisiniz emekli sığıred cevabı ile ilgili
arif üzel tarfından 22.12.2011 17:31:49 tarihinde yazılmış.
idare mahkeme
idari mahkeme dilekçe örneği gönderirmisiniz emekli sığıred cevabı ile ilgili
nalan ügün tarfından 22.08.2011 19:54:35 tarihinde yazılmış.
nasıl emekli olabilirim
27.05.1970 doğumluyum 28.06.1987 yılında işe başladım. 1993 yılında bir doğum yaptım doğumdan sonra iki aylık iş görememezlik ödeneği aldım sigortalı olarak çalışmaya devam ettim 1999 yılında ikinci doğumumu yaptım bu doğumdan sonra 31.05.2001 yılında işten ayrıldım buna istinaden eksik olan günlerimi doğum borçlanması yaparak tamamlayabilirmiyim 4240 gün çalışma günüm var bunun için ne yapmam gerekiyor cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim
baki özcan tarfından 09.08.2011 00:31:40 tarihinde yazılmış.
yuksek ödenen sgk prımı
alı bey 01/06/1987 sıgorta gırısım var ancak 2009.baslangacına kadae asgarı ucretten odendı 2009.baslangı olmak kaydıla aldıgımız maas uzerınden odenmeye basladı cok fazla prımım kalmadı ama prımım dolsada calısmak zorundayım.bekleme suresı yanılmıyorsam 7.sene sgıortalı calısmaya devam etsem emeklı maasında fark yaparmı yukselten yatıyor 2500 tl
resat acet tarfından 21.07.2011 22:34:56 tarihinde yazılmış.
emeklilik
ben 01.01.1965 doğumluyum 08.04.1992 tarihinde bağkura başladım esnafım 28.01.2011 yılına kadar iş yerimi kapatım bağkurumu da kapatım yani 18 yıl 8 ay 16 gün bağkur günüm var ne zaman emekli olacam
ismail cancan tarfından 21.07.2011 20:26:22 tarihinde yazılmış.
işyrri şikayeti
01 11 2001de girdiğim işten 29 ağustos ta çıkışım verilicek.bütün haklarımı alıyorum fakat aralıkta ayrılsaydım 24 gün izin hak edecektim izin parasını hak etmiyormuyum birde raporluyken ve fazla çalışmam müdür imzalı ne yapmam gerek . birde kızım 18 yaşının içinde sigorta başlangıcı olsa iyi olurmu iyi yayınlar kolay gelsin.
HASAN GÜNAY tarfından 17.07.2011 22:23:32 tarihinde yazılmış.
ne tavsiye edersiniz
Sayın Tezel 26.08.1968 doğumluyum.1987 yılı 6. ayında ssklı işe başladım.2&8211;3 ay çalışıp ayrıldım. Askerlikten sonra 1990 yılında 256 gün ,1991 yılında 236 gün ssklı çalışıp ayrıldım.1994te 2 ay bağ-kurlu oldum .Ondan sonra isteğe bağlı ssklı oldum.Ancak 1998e kadar isteğe bağlı ssklı olarak ödeme yaptığım günleri göremiyorum.2000 yılının sonuna kadar isteğe bağlı sigortalı olarak ödeme yaptım.2001 yılı başında ticari bir araç alarak bağ-kurlu oldum.Hala bağ-kurlu olarak devam etmekteyim ancak 2008in 5. ayından itibaren ssklı oldum.Aracımda çalıştırdığım şoföre yeni sigorta yaptırdım.Bugüne kadar arabamda çalışana şoförün sigortası yoktu. Ben bağ-kuru ödemek zorunda mıyım? Emekliliğimde 2 sigorta ödediğimden dolayı bir avantajım veya bir tez avantajım olabilir mi? Ne zaman emekli olabilirim? Ve hangi kurumdan emekli olurum? TEŞEKKÜR EDERİM.
tugay aydın tarfından 05.05.2011 17:52:57 tarihinde yazılmış.
key ödemeleri
31 kasım 2011 tarihinde key alacağım için çalıştığım kuruma vermiş olduğum dilekce sonucu key ödememi alamadım ne yapmam gerekiyor
ferıdun koklucan tarfından 05.05.2011 12:21:50 tarihinde yazılmış.
emeklılık hakkında
1993 senesinden sigortalı olan kızım beş sene çalışmışlığı var bu zaman zarfında 1857 iş günü pirim ödemiş ne şelilde emekli olabilir daha ne kadar pirim ödememiz gerekir bilgi verebilirmisinsz
kamil topuz tarfından 28.04.2011 22:36:32 tarihinde yazılmış.
emeklilik yasası ne kadar doğru
benim hayatımı allak bullak etti.bu yasa çıkınca benim ve benim konumumdaki insanlar madur.sigorta başlangıcımda bana sen 25 sene 5000 sigorta günü dolunca emekli olacaksın dediler.şimdi yeni yasa bunu benim istegim dışında uzadı.sskno.10516901
nazmi tarfından 19.04.2011 14:54:28 tarihinde yazılmış.
nasıl emekli olabilirim
1964 dogumluyum 1/7/1987 15 gün sigorta girişim var 2000 yılından beri bağkur girişim var ama hiç para ödeyemedim bu yapılırmadan yararlana bilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim teşekür ederim
nasıl emekli olabilirim tarfından 02.04.2011 22:39:18 tarihinde yazılmış.
emeklilik
01,12,1964 doğumluyum sgorta girişim 13,04,200 sgortalı çalışmışlığım 986 gün primim var torba yasasından yararlanıp emekli olabilirmiyim yada nasıl emekli olabilirim dışardan ödeme yapabilirmiyim ne yapmam gerekiyor cevabını bekliyorum teşekkür ederim..
GAMZE tarfından 28.03.2011 20:29:52 tarihinde yazılmış.
NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM
SN ALİ TEZEL, BENİM AMCAMIN SGK İLE BAĞKUR TOPLAM GÜN SAYISI 1300 GÜNDÜR YURTDIŞI 7 YILDIR BORÇLANMA YAPARAK YAŞTAN EMEKLİ OLABİLİRMİ SGK GİRİŞ TARİHİ 31.01.1978 DOĞUM TARİHİ 1957 YAŞTAN EMELİ OLABİLİRMİ ŞİDİDEN CEVABINIZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİMCEVABINIZI BEKLİYORUZ
gündüz tarfından 27.03.2011 18:35:04 tarihinde yazılmış.
emeklilik
iyi yayınlar 15.12.1986 sigotam ne zaman emekli olabilir teşekkürler
sevil tarfından 26.03.2011 16:42:04 tarihinde yazılmış.
nasıl emekli olurum ?
01.01.1964 doğumluyum 1986 ssk girişim 2063 gün sayım var 01.01.1991 - 27.06.1995 iki doğum var işten 01.02.1992de ayrıldım tekrar 01.01.1995te giriş 01.02.1995te çıkış yaptım doğum borçlanması hakkım varmı ? kalan günlerimi nasıl ödeyebilirim.? ne zaman emekli olurum (kaç yaşında yani ) iyi çalışmalar...
SENĞÜL ŞAHİNbayan tarfından 18.03.2011 09:00:21 tarihinde yazılmış.
Nezaman emeklin olurum
1984 bağkur girişi
saliha tarfından 10.03.2011 22:25:50 tarihinde yazılmış.
emeklilik
adım saliha 1969 dogumluyum 1994 sıgorta gırısım var.1 yıl çalısmıslıgım var sadece gırıs gostermısler.2007 1. aydan itibaren deamlı odeme yapıyorum.Ne zaman emeklı olabılırım 1994 den 2007 ye kadar olan aradakı zamanı odeme ımkanım varmı? Sigortadan sonra 1 çoçuk var borçlanma yapabilirmiyim? İYİ ÇALLISMALAR
Güler Arslan tarfından 09.03.2011 15:57:48 tarihinde yazılmış.
Toplu Ödeme Var mı?
Benim adım Güler Arslan. 1969 doğumluyum. İlk sigortalı işe giriş tarihi: 11.01.1982. Sigortalı işten çıkış tarihi: 20.01.1991. Daha sonra 1994 yılına kadar ödeme yapmadım,1994 yılında 1 sene dışarıdan ödeme yaptım. Geriye kalan 1700 günü Toplu Ödeme ile ödeye bilirmiyim? Eğer,Toplu Ödeme seçeneğim varsa , kaç senesinde emekli olabilirim? HAYIRLI ÇALIŞMALAR...
azize nejla kaya tarfından 08.03.2011 09:49:52 tarihinde yazılmış.
2003 ve2006 yıllarında verilmeyen zamlar hk.
sayın tezel ben 1996 yılında ssk dan isteğe bağlı olarak emekli oldum, 07.03.2011 tarihinde tv kanallarinde 2003 ve2006 yıllarında verilmeyen zamlarla ilgili olarak avukat vasıtasıyla mahkeme ye ssk verilerek davayı kazanabilineceğini söylediler,bu kazanılan davalar emsal teşkil etmiyormu ? kendimiz mahkemeye baş vurabilirmiyiz bizim yapacağımız baş vuru için bir örnek formunuz var mı?bu hususta bize yol gösterirmisniz.saygılar ve teşekkür ederim.
abdulkadir akdağ tarfından 06.03.2011 18:04:06 tarihinde yazılmış.
hakkımı nasıl ararım
özurlu aylığı almakdayken 100/60 tekrar muracat etim100/755rapor maşımde deyışıklık olurmı kuruma muracat etim deyişmiyeciğnı resmı yazı ile bidırdiler sicil no 55.835.033.6
ramazan izgi tarfından 01.03.2011 09:31:53 tarihinde yazılmış.
emekli olabilirmiyim
sayn ali tezel emeklime 10 var askerligi yatırsam emekli olabilirmiyim
oğuz demirel tarfından 28.02.2011 14:06:39 tarihinde yazılmış.
emekli maaşı hk.
20 küsur yıldır ssk emeklisiyim.yeni emekli olanlar benden çok fazla aylık alıyorlar.yapacak birşey var mı? Saygılarımla...
ismail demircan tarfından 23.02.2011 01:31:05 tarihinde yazılmış.
bağkur
01 01 1987 bağkura giriş yaptım hiç pirim ödemedim nasıl emekli olabilirim .teşekkürler
vural tarfından 21.02.2011 21:29:50 tarihinde yazılmış.
ne zaman emeklı olabılırım
1992 de sicil aldım 2000 de yer altında çalıstım 2007 de çıktım şuan özeldeyim 3600 yomıye var toplamda ne zaman emekli olabilirim
vural tarfından 21.02.2011 21:29:47 tarihinde yazılmış.
ne zaman emeklı olabılırım
1992 de sicil aldım 2000 de yer altında çalıstım 2007 de çıktım şuan özeldeyim 3600 yomıye var toplamda ne zaman emekli olabilirim
bedirhan tarfından 20.02.2011 22:28:59 tarihinde yazılmış.
emekli sığı
30.08.1990 tarihinde astsb olarak göreve başladım 1993 yılında rahatsızlım ve 1995 yılında adi malül olduğuma karar verildi.ben göreve devam ettim ve şimdi emekli olmak istiyorum adi malül mü olayım yoksa normal emeklimi olayım.adi malül olunca emekli maaşımda düşme olurmu.teşekkür ederim
haydar özarslan tarfından 19.02.2011 18:21:30 tarihinde yazılmış.
memurdum istifa ettim tazminat alabilirmiyim
devlet memuru olarak 1969girdim 1985yılında istifa ettim.Emekli ikramiyemi alamadım.Emekli ikramiyemi yeni cıkacak yasa ile alabilirmiyim.
cemalarda tarfından 19.02.2011 13:51:34 tarihinde yazılmış.
ssk
Babam ssk dan emekliyken 2009 yılında vefat etti maaşını annem ve kız kardeşim alıyor.Ayrıca annemin babası ssk dan emekli 1995 yılında vefat etti babasından yetim aylığı alabilirmi? Teşekkürler
mustafa tarfından 18.02.2011 11:26:34 tarihinde yazılmış.
merhaba ali bey
ben 1969 dogumluyum 03,12,1993 ssklı işe basladım işe girmeden askerliğimi yaptım şuan 4577 günüm var askerliği ödersem ssk baslamayılı geri gidermi yastan düşermi tesekkürler
ibrahim tarfından 17.02.2011 22:49:38 tarihinde yazılmış.
ne zaman emekli olurum ?
15 sene bakurum var.85 yılında bağkura girişim var 1957 dogumluyum ne zaman emekli olurum ?
ALİCAN tarfından 16.02.2011 22:19:41 tarihinde yazılmış.
ikramiye
sayın ali bay ben 1995 ten bu yana belediyede çalışıyorum 2001den sonra ikramiyelerimi alamadım diyorlarki 5 yıldan sonra zaman aşımına uradı alamazsın diolar dorumu her 5 yılda bir zaman aşımı olurmu nereye müracat edcemm aydınlatırsam m. o tşkr
ALİCAN tarfından 16.02.2011 22:19:36 tarihinde yazılmış.
ikramiye
sayın ali bay ben 1995 ten bu yana belediyede çalışıyorum 2001den sonra ikramiyelerimi alamadım diyorlarki 5 yıldan sonra zaman aşımına uradı alamazsın diolar dorumu her 5 yılda bir zaman aşımı olurmu nereye müracat edcemm aydınlatırsam m. o tşkr
hidayet tarfından 12.02.2011 19:19:07 tarihinde yazılmış.
kaçyaşında emekli olabilirim
ben 1971 doğumluyum ssk ya başlangıç tarihim 1987 ara boşluyum vardır şu a 1500 gün vardır ben kaç yıl çalışmam lazım ve kaç yaşın da emekli olabilirim. ara boşlugumu ve askerligi ödesem emekli olabilirmiyim .SSK
mehmet tarfından 11.02.2011 19:53:26 tarihinde yazılmış.
bilgi
sayın ali tezel 1995 te işe girdim 2006 ya kadar mevsimlik çalıştım ama para yoktur diye ikramiyemi ödemediler şimdi ise zaman aşımı oldu diye ödemiyolar ne yapmam gerekir saygılarla
cankan tarfından 11.02.2011 19:50:31 tarihinde yazılmış.
bilgi
sayın alitezel yerel seçimlerde gelen başkan beni işten çıkardı mahkeme 11 ay sürdü işe iade verdi 4 maaş 4 ay sigorta fakat kalan 7 ay kayıp nereye baş vurmam lazım bu hakkımı alabilirmiyim bilgilendirirseniz m o
fatma tarfından 10.02.2011 23:17:33 tarihinde yazılmış.
kısa dönem
iyi yayınlar ben 1995 yılında bagkurlu oldum çok kısa bir dönem kadar ben emekli ola bilirmiyim olursam nasıl? yol gösterirseniz sevinirim.Ev hanımıyım
muhittin tarfından 10.02.2011 21:13:26 tarihinde yazılmış.
kıdem ve ihbar tazminatı
02/03/1984 işe başlama tarihim halen çalışıyorum emekliliğime 3 yıl var kıdem ve ihbar tazminatımı alıp iş yerinden ayrılabilirmiyim? işyeri ihbar ve kıdem tazminatımı vermezse ne yapmalıyım
Ayşe Akıllı tarfından 09.02.2011 14:22:16 tarihinde yazılmış.
emekli olabilirmiyim
1983 nisan sigorta başlangıç tarihim.Düzenli yatmadığı için yaşım ve senem dolduğu halde hala prim yatırıyorum.kalan 1000 günümü borçlanıp yatırarak emekli olabilirmiyim.teşekkürler.
zafer T L Y tarfından 08.02.2011 20:58:07 tarihinde yazılmış.
ne zaman emekli olabilirim
merhabalar sayın ali bey 01/01/1984 ssk girişliyim 01/03/1985 te askere gittim 01/10/1986 tekrardan ssk girişim yapıldı 01/04/2001e kadar matbacılık sektorunde çalıştım.bu sektördeki hizmetlerim matbaacılık da erken emekllilik için günlerimi hesplattığımda normal ssk lılar gibi hesaplanıyor bu doğrumu yoksa yanlışmıdır? bunu soramak istedim..eğerki bilgilerinize dayanaraktan bu konuda ne yapmam gerektiği konusunda şahsıma yardımcı olabilmisimiz.TŞK.
nevzat tarfından 02.02.2011 09:44:26 tarihinde yazılmış.
nezaman emekli olabilirim
iyi yayınlar bn Nevzat Aşkın 18.11.1960 dogumluyum 01.09.1988 tarım bagkurlusuyum primlerimi devamlı ödedim 1980-1981 yılları arasında askerlik yaptım.Askerlik borclanmamı ödersem nezaman emekli olabilirim.
mustafa akar tarfından 31.01.2011 18:57:29 tarihinde yazılmış.
NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM
06.12.1964 dogumluyum.11.05.1987 -31.01.1988 esmaf bag kuru açtım ve duruttum.tarım bagkur u 01.04.1995 -30.11.1997 kapattım.1999 esnaf bag kurunu geri açtım.2009 yılına kadar esnaf bagkuruna devam ettim.01.02.2009 da sigortalı çalışmaya başladım ve hala devam ediyorum.02.11.1987-25.04.1986 arası 18 ay askerlik yaptım.askerligimi saydırsam ne zaman ve kaç yaşında emekli olurummm.
mustfa koç tarfından 31.01.2011 10:53:58 tarihinde yazılmış.
emeklilik
bir sene önce günüm bitti pirim ödemeyi durdurdum sağlıktan faydalanmam için ne yapmalıyım
musa yılmaz tarfından 27.01.2011 22:55:17 tarihinde yazılmış.
emeklilik
17.06.1964 doğumluyum.1981 yılında sigorta girişim var 10 ay çalışmışlığım var ondan sonra 1999 kadar hiç sigortalı çalışmadım 1999dan bu yana sigortalı çalışıyorum ne zaman emekli olabilirim
şükran tarfından 27.01.2011 22:47:07 tarihinde yazılmış.
ne zaman emekli olacağım?
15.06.1957 doğumluyum (bayan) 08.08.1996 da işe başladım ne zaman emekli olabilirim?
osman turan tarfından 19.01.2011 13:09:29 tarihinde yazılmış.
emekli maaşım
yurtdışı borçlanmasıyla 2007 yılında emekli oldum.sigortalı bir işe girsem emekli maaşım kesilir mi?
hava çal tarfından 18.01.2011 00:19:07 tarihinde yazılmış.
merhaba
1970 doğumluyum 1988 de emekli sığında 90 günüm var. 2000 yılından bu yana 1500 iş günüm var.2000 yılından önce 3 doğumum var doğum borçlanması yapabilirmiyim. ne zaman emekli olurum.
hamdiheyazıt tarfından 14.01.2011 13:39:43 tarihinde yazılmış.
nezamanemekliolurum
merhaba alibey adım hamdibeyazıt 1968doğumluyum sgk girişim 1985 6831günümvar yılımdolu nezaman emekliolurum
mahmut akyol 01.01.1959 dogumluyum tarfından 07.01.2011 21:37:05 tarihinde yazılmış.
bagkur
1986 yılında yurtdışında 1180 günüm var günlerımı bagkura bildirdim mersin de 24.1.1994 de bu günekadar esnaflık yapıyorum hic borcumda yok nezaman emekli olurum
osman zobu tarfından 05.01.2011 19:58:14 tarihinde yazılmış.
NE ZAMAN EMEKLİ OLURUM...
1995 SSK kaydım 360 gün sigortam var.1996dan kadar ara verdim 2003 de esnaf bağkuruna başladım.Esnafbağkurunu ödemekteyım 1952 doğumluyum askerlık borclanmasını yapmadım ne zaman emekli olabilirim...
zerefsan pekiyidir tarfından 03.01.2011 14:02:59 tarihinde yazılmış.
YETİM AYLIGI
ALİ BEY 1988 SENESİNDE BABAM VEFAT ETTİ.1988 SENESİNDE DEVLET BABA YETİM AYLIGI BAGLADI . 1992 SENESİNDE KENDİM EMEKLİ OLDUM . 2005 YILINDA DEVLET BABANIN BASINDAKI BAKANLARIMIZDAN SAHSIN BIRI YETİM MAAŞIMI 2005 HAZİRAN AYINDA KESTİLER. SONRA BENİ BİRDE BORÇLIRDILAR. VE BEN KENDIM BİR DİLEKÇE YAZDIM. HAK EDİLMİŞ BİR HAKKI İÇEREN DİLEKÇE YAZDIM VE SGK YA GONDERDIM.AMA CEVAP ALAMADIM. SİZDEN RİCAM BANA BİLGİ VERILMESINI RICA EDIYORUM.
zerrin tarfından 29.12.2010 10:41:11 tarihinde yazılmış.
nezaman emekli olurum
ben 1960 doğumluyum 1983 yılında sigorta başllangıncım var tomlam 1111gün.1999yılindada çifçi bağkuru yaptırdım 2650günümde ordan var.2008yılında tekrar işe başladım bağkuru kapatıp 1028günüde burdan var.askerlikte yatırsam nezaman emekli olurum bilginiz için teşekkürler şimdiden.
zerrin tarfından 29.12.2010 10:41:06 tarihinde yazılmış.
nezaman emekli olurum
ben 1960 doğumluyum 1983 yılında sigorta başllangıncım var tomlam 1111gün.1999yılindada çifçi bağkuru yaptırdım 2650günümde ordan var.2008yılında tekrar işe başladım bağkuru kapatıp 1028günüde burdan var.askerlikte yatırsam nezaman emekli olurum bilginiz için teşekkürler şimdiden.
YÜCEL AKAY tarfından 23.12.2010 23:05:18 tarihinde yazılmış.
NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM?
DOĞUM TARİHİ:01.03.1964 İŞE GİRİŞ:15.02.1988 HALEN ÇALIŞMAKTAYIM.ARA BOŞLUĞUM YOKTUR.ASKERLİĞİMİ 85-87 ARASI 18 AY YAPTIM YAPTIM.ASKERLİK BORÇLANMAMI 1996 YILINDA ÖDEDİM.NE ZAMAN EMEKLİ OLABİLİRİM?
şadi tarfından 23.12.2010 13:15:28 tarihinde yazılmış.
ssk
1986 sigrtbalngıçım 8000 ş günüm var askerliği yatırırsam nezaman emekli olurum1964 doğumluyum
lutfı kalaylı tarfından 20.12.2010 21:14:57 tarihinde yazılmış.
emeklılık
01.09.1980 tarıhınde polıs memuru olarak ıse basladım.12 sene 6 ay memurluk yaptım.01.11.2004 tarındede 20 gun sıgortam var.23ç02ç1955 dogumkuyum nezaman ve hangı kurumdan emeklı olabılırım.saygılar
HÜSNÜ ALYÜZ tarfından 16.12.2010 22:52:48 tarihinde yazılmış.
emeklilik
ben 1972 dogumluyum 1987girişli sigortam var ben nezaman emkli olabilirim
hüsnü ALYÜZ tarfından 16.12.2010 22:44:47 tarihinde yazılmış.
emeklilik
1972 dogumluyum 1987 sigorta girişliyim ne zaman emekli olabilirim
gözde tarfından 12.12.2010 17:47:18 tarihinde yazılmış.
emeklilik
babam 1946 dogumlu ve 1360 günü var ayrıca akciger kanseri emekli olabilir mi?
saniye demircan tarfından 23.11.2010 19:28:12 tarihinde yazılmış.
PRİMLE İLGİLİ
1970 liyim;1987 de işe girdim primim 7213 gün ödenmiş 40 yaşındayım bir de otizm hastası çocuğum var; 80 raporu var emekli olabilme imkanım var mı
zaile tarfından 25.10.2010 12:42:26 tarihinde yazılmış.
emeklilik
96 girişilyim halan ssklı çalışyorum 27,08,1959 doğumluyum 2800 prim günüm var ne zaman emekli olabilirim..birde 92 senesinde vizesiz olarak türkiyeye göç ettim yurt dışı borçlanması yapabilirmiyim
saim kuşaklıoglu tarfından 26.09.2010 21:25:42 tarihinde yazılmış.
tasaruf teşvik
giriş 1 10 1988 ayrılış 1999 tasaruf farasını alamadım numar am kaybolmuş depremde iş veren yok diyor ne yapmam gerek sagılarımla
metin uyuay tarfından 17.08.2010 15:02:22 tarihinde yazılmış.
key alacakları ile ilgili
sayın ali tezel edirne belediye başkanlığından 02.07.2010 tarihinde tarafıma key ödememeim yapılacağı bildirildi.Bende İstanbul Maltepe Belediyesinde görevli olduğum için Key alacağımın Maaş kartıma havale edilmesi için kendilerine faks çektim.Ancak 20 gün sonra bana bir yazı gönderdiler Key alacağım tutarı Su borçlarıma mahsup ettiklerini bildirdiler .Bende telefonla Belediye Başkanlığına ulaştığımda Başkanlığınızca herhangibir karar alınıp alınmadığını sorduğumda hayır bir karar olamadığını Başkanlığın şifai emirleri doğrultusunda işemleri yaptıklarını bild,irdiler.Sayın Ali Tezel Belediye Başkanlığı böyle bir uygulama yapıp benim ve benim gibi olanlardan bu key alacağını benim rızam olmadan yapabilirmi.Teşekkür ederim.
serhat tarfından 12.08.2010 21:37:13 tarihinde yazılmış.
sgk
babam 01.04.1986.da işe girmiş 3800prim günü var11.12.1954dogumlu şua çalışmıyor ne zaman emekli olabilir
sultan kıraz tarfından 05.06.2010 21:48:30 tarihinde yazılmış.
tazminat
12 yıl sezonluk olrak işde çalişiyorum kendi istgimle ayrılsan tasmınatımı alırmıyım acaba
hasanhüseyin kiraz tarfından 05.06.2010 21:43:26 tarihinde yazılmış.
askelik böçlanması
1991de askerdegeldim ssk başlangiçi 91 1969dogumluyum askerlik börlansam emeklilim düşermi
 
DİĞER YAŞAM HABERLERİ
  İSTOÇ TA KESERLİ DEHŞET   DÜNÜRÜNÜ ÖLDÜRÜP BİDONA KOYDU
  EMEKLİ BİNBAŞI ÖLÜ BULUNDU   ÇİĞKÖFTE ARASI UYUŞTURUCU
  TERÖRİSTLER KÖY KORUCUSUNU ÖLDÜRD   LYS TERCİH SONUÇLARININ AÇIKLANACAĞ
  BURÇİN BİLDİK İN EŞİNDEN KÖTÜ HABER   AİLESİ SEVGİLİSİNDEN AYIRINCA KENDİ
  BEN DEVLETİM İÇERİM   BABASINI SOPAYLA ÖLDÜRDÜ İDDİASI
  REHABİLİTASYON MERKEZİNDE ŞİZOFRE   TARTIŞTIKLARI GENCİ YAKTILAR
 
Kredi Kartı Borcu
 
   
   
 
Selim CENNETOĞLU
Kafama Göre
Yetenek Sizsiniz Aref İli
Ersel BAHADIR
HABER KALESİ
BAŞIMIZ SAĞOLSUN
Yılmaz DİKBAŞ
KALİNKA
Balbay Çıkacak Yine...
Mürsel KAAN
İÇTEN DIŞA
Dünya Bankası
Ahmet DÖKDÖK
BEYAZ AKDENİZ
Lara'yı Kimse Kaçıramaz
Mehmet SARIKAYA
GÜN DOĞUMU
Oruç -VII-
Cihan TIBIK
YOLCU
9 Ateş Topu
Sabahattin TALU
ANALİZ 
Küfürbaz Baykuş
Nör.Uzm.Dr. Uğur YILMAZ
SAĞLIK KULÜBÜ
Hayatta Sağlık
Mustafa UÇAR
UZAK YAZILAR
SİYASİ TRANSFER
Asım AYDIN
SEYYAH
Ahde Vefa
 
     
   
 
Tamer KORKMAZ
KÖPRÜ
Rol
Alper TAN
DERİN ANALİZ
Velevki
Prof. Dr. Nevzat TARHAN
AKADEMİK BİLGİ
Teğmen
Prof. Dr. Mehmet Emin AY
AY
Mâlî Krizin Reçetesi de K
Şansal BÜYÜKA
EVET HOCAM
Büyük hareketler bunlar
Ahmet ALTAN
KUM SAATİ
Umut
Aykut IŞIKLAR 
MAGAZİN IŞIĞI
Münevver ve Zeynep'im!..
Mehmet Şevket EYGİ
TAKVİMDEN YAPRAKLAR
Evliyaullahı tekfir edenl
Cihan AKTAŞ
SINIR YAZILARI
Pencere taşlayan çocuklar
Alper GÖRMÜŞ
MEDYAİRONİK
Hürriyet'e...
Hekimoğlu İSMAİL
İSMAİLCE
Müslüman'ın Türbe Ziyaret
Ali BAYRAMOĞLU
AKTİF TÜRKİYE
Sabancı cinayeti...
Hüsnü Mahalli
ORTADOĞU
Açılımın Açılımı
Ahmet TAŞGETİREN
ANALİZ
SEÇİMLERİN MESAJI
 
     
 

   
 
ESKİ SAT GÖZALTINDA
ALİ TEZEL İ AĞLATAN SOSYA
ŞOK BİR İDDİA MEKTUBU
MASAÜSTÜNDE DEVRİM
İŞKENCE VE ÖLÜM
SENİ HİÇ UNUTMADIK!
PARTİNİN İSMİ NE OLACAK?
''İNSAN KALBİ FETHEDİLDİ'
ZİYARETÇİ AKINI VAR
TAM 26 YIL OLDU...
SON DAKİKA HABERLERİ
PEKER ANNESİNİ KAYBETTİ
SABİT HAT TAŞIMA BAŞLADI
ŞEVKİ YILMAZ NE YAPIYOR?
EV TELEFONU ARTIK CEPTE
 
     
 
     
 

ANKET

 
 

 
     
 

FOTO GALERİ

 
 
. .










..
 
     
     
     
     
     

Tüm hakları www.haberkalesi.com (c) a aittir. İnternet sitemizdeki yazı, resim, video ve haberler kaynak gösterilmeksizin yayınlanması yasaktır.

Tasarım & Programlamaa


web tasarım I haber sitesi I logo tasarım

Dikiş Makinesi | Dikiş Makinası